Follow | Dashboard

UJIAN PKSR 1
Saturday, 30 June 2012 | 21:00 | 0 comments
Assalamualaikum semua , sihat ? semoga semua sihat2 . ok , firstly fara nak cerita dah lama fara tak update blog . Last fara update 3 May 2012 . Sekarang 1 Julai :D ok , haritu sekolah ada buat hari terbuka untuk ibubapa ambil kad laporan adab belajar . Nak tengok ke keputusan fara ? hmm , tak yah lah . teruk gilaaaaaa ! hahahah . Dah lah tahun ni nak UPSR . Result kat bawah :



Bm Pemahaman : 80%
Bm Penulisan : 80%
Science : 70%

Mathematic : 65%
English : 61%


Gred : 2A 3B
Kedudukan dalam kelas : 5/40
Kedudukan dalam darjah : 27/173


Hah , tengok tuh ! Teruk kan . Yang tak sampai hati kene tukar kls pertama . Walaupun fara duduk kls kedua , fara tak nak tukar kelas pertama . Tapi , apakan daya guru besar suruh :( hmm , takpe lah . Janji kita kena berusaha . tak lupa jugak dkt kawan2 yang lain . Semoga berjaya !










OLD
Template made by : Pinky Milky